توری کولر صنعتی

ز مزایای کولر صنعتی بزرگ می‌توان به قابلیت بالایی سرمایش آن اشاره کرد. کولر صنعتی بزرگ قابلیت بالایی در تهویه و خنک سازی فضاهای بزرگ باز و سرمایش منطقه‌ای حتی در مواقعی که رطوبت هوا بالا باشد را دارد. یکی دیگر از مزایای کولر صنعتی بزرگ این است که راهکار مقرون به صرفه و کارآمدی برای تامین سرمایش یک محیط کار ایده‌آل صنعتی است.

این متن به شما کمک می‌کند که با کولر صنعتی آشنایی بیشتری پیدا کنید. با مطالعه‌ی این متن پاسخ سوال‌هایی که در مورد کولر صنعتی در ذهن خود دارید را خواهید یافت.

قابلیت سرمایشی کولر صنعتی بزرگ

علاوه بر کارایی و قدرت سرمایشی کولر دمای هوای خروجی از تجهیزات سرمایشی بستگی به درجه حرارت محیط و رطوبت هوا نیز دارد. هم‌چنین جریان مداوم هوا که توسط دمنده‌های کولر صنعتی ایجاد می‌شود باعث می‌شود که دمای هوا ۴ الی ۶ درجه خنک‌تر از دمای واقعی به نظر برسد. میزان آب مصرفی کولر نیز به اندازه‌ی کولر، شرایط آب و هوایی، رطوبت هوای محیط، و نحوه‌ی استفاده از دریچه‌ی تخلیه بستگی دارد.

کاربردهای کولر صنعتی بزرگ

از کولر صنعتی بزرگ در کارخانه‌ها برای اهداف سرمایشی استفاده می‌شود. سرمایش در کارخانه‌های صنعتی از نیازمندی‌های ضروری به شمار می‌آید. گرمای بیش از اندازه‌ی تولید شده از ماشین آلات در هنگام کار می‌تواند به تجهیزات کارخانه آسیب برساند. علاوه براین گرمای بیش از اندازه محیط کار را برای کارکنان به مکانی نامناسب تبدیل می‌کند. کولر صنعتی را می‌توان در یک جا یا نقاط مختلف کارخانه به خصوص در قسمت هایی از کارخانه که نیاز به خنک سازی و تهویه‌ی مناسب دارند نصب کرد.

یکی دیگر از کاربردهای کولرهای صنعتی به کارگیری آن‌ها در انباری‌ها است. در ماه‌های گرم سال متعادل نگه داشتن دمای انباری به منظور حفظ و نگهداری  مواد داخل انباری اجتناب ناپذیر است. در انباری‌ها می‌توان از کولرهای ثابت یا کولرهای قابل حمل و جابه‌جایی بهره برد.

کولرهای صنعتی در فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز خرید، مغازه های بزرگ، و مراکز تجاری با هدف تامین سرمایش محیط، به کار گرفته می‌شوند. هم‌چنین در رستوران‌های بزرگ، تامین هوای مطبوع محیط یکی از عوامل ضروری محسوب می‌شود. محیط رستوران و هتل، نه تنها برای کارکنان، بلکه برای مشتریان نیز باید کاملاً مطبوع و مناسب باشد.

در اداره‌ها و دفاتر بزرگ با معماری داخلی باز نیز برای خنک سازی محیط از کولرهای صنعتی استفاده می‌شود. هم‌چنین به کارگیری کولرهای صنعتی بزرگ در سرمایش محیط مدرسه‌ها و موسسات آموزشی از راهکارهای سرمایشی موثر و مقرون به صرفه  به شمار می‌آید.

برای خنک کردن محیط کارگاه‌ها نیز کولر صنعتی به دلیل نصب و نحوه کار آسان، بسیار مناسب است. علاوه بر این کولر صنعتی قدرت سرمایشی سریع و موثری دارد.

درباره ما

مصنوعات مفتولی گرم کاران تولید کننده انواع محصولات مفتولی صنعتی،خانگی ،کشاورزی و مرغداری می باشد که با اتکا به لطف پروردگار قدم به عرصه تولید با کیفیت گذاشته است.

تماس با ما

مشاوره رایگان
+989106953972

نشانی

آدرس: قزوین شهرصنعتی البرز خیابان قائم مقام فراهانی خیابان جریر طبری


ایمیل

Garmkaran.co@gmail.com

تلگرام
garmkaran
واتس آپ 
09106953972

اینستاگرام
مصنوعات مفتولی گرمکاران (garmkaran)
© 2024 garmkaran. All Rights Reserved. Designed By Ritahost

Please publish modules in offcanvas position.